Позивамо наставнике физичког васпитања и разредне наставе да се пријаве на акредитовани семинар каталошки бр. 996, под називом
"Кооперативни приступ у савременој настави физичког и здравственог васпитања "
који ће се одржати у суботу 14.12.2019. у просторијама Медицинске школе “Др Миленко Хаџић“ у Нишу, ул. Зетска 55, са почетком од 9.00 ч.
Семинар траје један дан, доноси 8 бодова (Компетенција К1/ Приори-тетна област П3) , а котизација је по повлашћеној цени 2.000 динара.
Попуњене пријаве слати на адресу : Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
Крајњи рок за пријављивање и уплате је четвртак 12.12.2019.
Уплате се обављају на жиро рачун бр. 325-9500800003299-46
прималац : Удружење педагога физичке културе Ниш
сврха уплате : Кооперативни приступ – котизација
Више информација на тел. 065 8910030 , 060 6644501
Кооперативни приступ у савременој настави физичког и здравственог васпитања
Каталошки број програма : 996
Не
Удружење педагога физичке културе Ниш, Страхињића Бана 2А, Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli., 0658910030, ,
Небојша Стојановић, Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli., 0658910030, 0606644501,
Саша Бубањ, доктор наука физичке културе, Факултет спорта и физичког васпитања u Нишу; Ратко Станковић, доктор наука физичке културе, Факултет спорта и физичког васпитања у Нишу; Небојша Стојановић , професор физичког васпитања, Медицинска школа „Др Миленко Хаџић„ Ниш;
Саша Бубањ, доктор наука физичке културе, Факултет спорта и физичког васпитања u Нишу; Ратко Станковић, доктор наука физичке културе, Факултет спорта и физичког васпитања у Нишу; Небојша Стојановић , професор физичког васпитања, Медицинска школа „Др Миленко Хаџић„ Ниш; Звездан Савић, доктор наука физичке културе, Факултет спорта и физичког васпитања у Нишу; Никола Стојановић, доктор наука, физичко васпитање и спорт, Факултет спорта и физичког васпитања у Нишу ;
физичко васпитање
компетенције за уже стручну област
Унапређивање компетенција наставника у области планирања и реализације наставе оријентисане на исходе (подизање нивоа методичких знања релевантних за циљеве и исходе предмета/области)
Унапређивање компетенција и мотивисање наставника за примену кооперативног приступа у настави физичког и здравственог васпитања, прилагођеног савременим условима рада, новим законским оквирима и измењеним наставним плановима и програмима
Упознавање са карактеристикама кооперативног приступа у настави физичког и здравственог васпитања (ФЗВ) - интегрисање когнитивног учења у ФЗВ, социјална интеграција рањивих група ученика, развој различитих вештина (когнитивних, моторичких, итд), увођење различитих исхода учења и стицање различитих искустава са игром); са улогом наставника у кооперативном приступу у настави ФЗВ; са улогом физичке активности и спорта у кооперативном приступу у настави ФЗВ (пребацивање тежишта са победе на забаву, стављање у други план различитост нивоа способности); Овладавање припремом, реализацијом и начинима вредновања специфичних модела физичких активности у коперативном приступу; Упознавање наставника са користима кооперативног приступа у настави ФЗВ.
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
Наставник предметне наставе - гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета у средњој уметничкој школи (музичке
балетске
ликовне)
наставник изборних и факултативних предмета
васпитач у предшколској установи
1. данКонцепт кооперативног приступа савременој настави физичког и здравственог васпитања (ФЗВ) Улога наставника у кооперативном приступу савременој настави ФЗВ ПаузаФизичка активност и спорт као средство у кооперативном приступу савременој настави ФЗВДоступни алати за процену и самопроцену у кооперативном приступу савременој настави ФЗВ Савремене технологије у кооперативном приступу савременој настави ФЗВПаузаСпецифични модели вежбања карактеристични за кооперативни приступ настави ФЗВПопуна теста- упитника и евалуација
30
дана: 1
бодова: 8